Dag 2 in Aalst


Na het obligate bezoek aan 'mijn toilet', pipi doen,kaka doen en dan heel entoesiaste papa die snoepje cadeau doet, heb ik mijn mama en papa duidelijk gemaakt dat 'bloot' (ik heb geen haar op mijn buikje) op de vloer niet tof was. Meteen kwam er een poesematje onder de tafel waar ik mij héél veel beter op voelde in afwachting dat de grote mensen gedaan hadden met eten.
Ik maakte voor het eerst ook kennis met mijn 'bench' en kreeg een aantal speeltjes die ik u graag in de diavoorstelling hiernaast zal tonen.
En weet ge wat? Omdat ik een echte Aalstenaar zou zijn troonden zij mij die dag mee voor mijn eerste natuurwandeling in het stadspark en den Osbroek. Niet dat ik zoveel gelopen heb, dat verklapten ze u reeds op de startpagina van dit Bunoblogske. Kijk maar ne keer naar diavoorstelling 3 van 'dag 2 in Aalst

Geen opmerkingen: